5. august 2012

4. august 2012

I dag skulle Sonni komme til København, på vej til Manchester. Jeg hentede ham i lufthavnen, hvor det var tæt på, at jeg ikke kunne få ham "udleveret" fordi jeg ikke havde billedlegitimation. Men da Sonni ikke brokkede sig over, at skulle med mig, fik jeg lov at tage ham med.

Efter at have afleveret vors bagage til opbevaring tog vi mod København og Tivoli. Vi havde lige et par stop ved Fona på Strøget og Disney butikken. I Tivoli ventede mor og far på os.

Sonni blev udstyret med et tourpas, og så gik han i gang med de "vilde" forlystelser. Jo værre jo bedre. Efter at have været oppe i næsten alle de værste, havde han fået nok, og vi tog hjem. Aftensmaden var pizza som vi fik leveret.

Kl. ca. 20.30 gik Sonni i seng, men stod allerede op igen efter 40 min., får så kunne han ikke sove mere. Da vi ikke kunne finde en film vi begge ville se, endte vi med at se OL. Rigtig hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar