5. juli 2010

Mandag den 05.07.10

Endelig blev det dagen, hvor jeg skulle af sted. I går fik jeg pakket, en sjov fornøjelse både at pakke til 5 dage i sommervejr og 8 dage i noget der minder om efterår, men jeg tror det er lykkedes meget godt - det finder jeg ud af når jeg står og mangler noget på Færøerne.

Togturen gik fint, hvis det ikke lige var for to unger der var på vej på ferie med deres farmor, af en eller anden grund, skulle de tale fra Valby til Tinglev, og det er langt, puha det var lidt hårdt, men stakkels farmor, der skal have dem på ferie.

I Tinglev blev vi samlet op af skolens bus og kørt til skolen, det tog mindre end 25 min. På skolen blev vi modtaget af Lars, den ene af vores rejseguider, den anden er den færøerske sanger og skuespiller Annika Hoydal.

Efter at have fået værelse var det tid til en kop kaffe og til at få hilst på de andre deltagere. Vi er en blandet folk, i alt 19 personer. Efter aftensmaden var vi et par stykker der var ude og gå en tur i området, inden vi skulle mødes for at få orientering om turen.

Der er sket et par ændringer i programmet, men ikke noget nævneværdigt, og efter at have fået fortalt hvad der skal ske på Færøerne, kan det kun gå for langsomt med at komme derop.

Ikke mere herfra, nu er det vist ved at være sengtid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar