14. september 2010

Den anden side af byen

Det er et rigtig flot vejr i dag, så jeg besluttede at jeg ville ud og se Frilandsmuseet. Men desværre havde jeg ikke helt styr på, hvor jeg skulle af med bussen, så da jeg opdagede at jeg var kørt for langt, valgte jeg at fortsætte med bussen og så tage ud og se den del af byen jeg ikke har været ret meget i. Som sagt så gjort, jeg havde bare ikke taget med i mine planer, at bussen på et tidspunkt skulle holde pause. Men det gjorde ikke så meget, for så gik jeg i stedet for - og oplevede naturen på en anden måde.
Efter lige at have været et smut forbi lejligheden gik jeg til en frisør og fik bestilt tid til en klipning i morgen. Sidst jeg blev klippet var det i Tjekkiet, denne gang bliver det på Færøerne, overvejer nu hvor jeg skal tage hen næste gang jeg skal klippes :-)

I aften vil jeg gå på den café der hedder Sirkus og se FCK's kamp.

Man har et standpunkt...
...til man tager et nyt. Jeg har besluttet at jeg tager hjem den 30. september, altså 3 uger før beregnet. Det er fordi, jeg ikke kan komme meget videre i slægtsforskningen, da de papirer jeg skal have fat i, ikke er sat i system. Derudover kan jeg mærke, at de penge jeg bruger på at betale husleje heroppe, vil jeg hellere bruge på at sætte min lejlighed hjemme i stand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar