7. september 2010

Her bor jer

På utallige opfordringer kommer her billeder af lejligheden jeg bor i. Dvs. det er en lille film, nærmest en stumfilm, men jeg synes at billederne taler for sig selv, så jeg ikke også behøver sige noget.


Som det ses er der meget lavt til loftet. Døren ind til stuen kan jeg lige gå gennem, men dukker alligevel hovedet. Her er ikke så meget plads, men plads nok til overnattende gæster, hvis der er nogen der har lyst til at besøg mig

Huset  ligger rigtig godt - en god udsigt, hvis det ikke lige var for industrihavnen lige overfor. Ellers er der udsigt til Nólsoy, når det ikke er tåget.
Udsigt ud af mit vindue
Jeg kan godt mærke, at jeg ikke er vant til at bo i jordhøjde, jeg synes hele tiden jeg kan høre nogen udenfor, og reagerer når der der er noget der bevæger sig, lidt irriterende når det er en rimelig befærdet vej, jeg bor ud mod. Men det vender jeg mig vel til.
Huset set udefra

Vejen mod sygehuset

Vejen ind mod Torshavn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar