18. september 2010

Familiebesøg med forhindringer

I torsdags skulle jeg ud og besøge Rigmor og hendes familie. Det var et kraftigt blæsevejr, men jeg skulle jo sidde trygt i en bus, så jeg tog glad af sted.


Da jeg var kommet ca. 1/3 af vejen ringede Rigmor, hun havde været hos lægen og var blevet sendt til undersøgelse på hospitalet i Torshavn - så var gode råd dyre, hvad skulle vi nu gøre. Det endte med, at jeg stod af ved broen, hvor Rigmor samlede mig op. Mens hun var til undersøgelse var jeg hjemme og fik bl.a. spist frokost.

Heldigvis var der ikke noget galt med Rigmor og hendes graviditet, så vi kunne køre til Skáli. Vel ankommet fik jeg hilst på Jens, Rigmors mand, og på hans søster og svoger - og Maria kom også lige et smut forbi. Vi fik os en rigtig god snak om bl.a. økonomien heroppe, og om mange andre ting.

Dagen før havde der været grindedrab i Klaksvig, hvor Jens havde været med - så Rigmor synes jeg skulle smage grind og lavede det på en måde, som hun mente jeg ville kunne lide. Det kunne jeg også, det smagte af vildt, en meget lækker middag.

Da den sidste bus kørte kl. 20.00, skulle jeg tidligt hjem. Men vi fik da aftalt at vi skal forsøge igen i næste uge, at jeg kommer derud. Håber det lykkes.

1 kommentar:

  1. sjovt at læse din blog ;)
    og se tilbage på at den nærste tur faktis også endte på sygehuset ;) det må ikke blive en vane ;)

    SvarSlet